rudegirl -

Hetz

Hey blogg. 

Tenta imorgon. Är inte pepp. När det är såhär mycket i skolan så känner jag inte att möjligheten finns att lägga så mycket tid på plugg som skulle behövas. Man måste portionera ut tiden så strikt på alla sakerna. Men jaja, imorgon 09 gäller det. Det är tenta i marknadsföring för övrigt. Inte skitkul kurs. 

Det är så himla typiskt också hur alla saker ska hända på en gång. Alla behöver plötsligt min hjälp. Med hundvakt, lån av bil, barnvakt osv osv. Jag kanske för min egen skull skulle behöva lära mig att säga nej mer. Det har varit mycket stress pga allt runtomkring. Menmen, nästa vecka kommer vara lika hektisk och då kommer jag faktiskt stänga av min telefon! Första gången någonsin jag gör det frivilligt, och det kommer vara alldeles underbart och bara för min skull! 


Det är tur att den här lilla är så underbar att vara hundvakt till <3 vi busade järnet i förmiddags när mamma skulle iväg en sväng och jag fick komma till undsättning. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0