rudegirl -

and that's only me on a bad day

hej blogg.

sorry för kass update men har väl inte orkat, eller nått.

Snart är lovet slut och det suger ju rätt så jävla hårt. Fattar inte hur folk kan klaga på att dom får vara hemma? folk som inte går i skolan osv. Det är ju fan hur jävla skönt som helst. dock så är ju jag jävligt hemmakär och hatar att göra saker. Men i alla fall.

Sitter å äter frukost och ska snart iväg till stallet men hittar inte riktigt någon motivation till att göra mig iordning så sitter här med en hel tallrik gröt och pressar i mig och läser bloggar istället för att typ sminka osv. Lilla gris löper igen, hur fan det nu kan ha gått till. Så hon står och skriker också. Stackars älskling som försöker sova :(

Lär väl försöka göra mig iordning i allafall. Ikväll kommer min och sebastians kanin tusse hit :D Han har bott hos sebastian jävligt länge nu så har inte haft han på ett tag. de blir skoj :) ska bara vara kaninvakt i typ en vecka. Men blir kul :) kul att se hur katterna kommer reagera hehe.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0