rudegirl -

Dagenenenenen

hej blogg.

Vaknade för ett tag sen jag och älskling men ligger kvar i sängen några timmar ändå som vanligt hehe.
borde egentligen gå och färga håret since det är så utfärgat, men orkar inte. Får se ut som skit idag helt enkelt.
Har bara en hårfärgsburk kvar, sen när det har gått ur så ska jag bli brunett. usch fy helvete vad tråkigt men aja, får gå ändå då. Ska låta bli att köpa nytt löshår utan ska färga det jag har. Det är ju blondt under allt röda. Kanske funkar! gör det inte det så skiter jag i allt och hänger mig i badrummet.

Dra iväg till arenan ska vi snart om nån timme. Efter det kommer jag ha astråkigt och inte ha nått att göra. Blir skojj. Kommer antagligen åka tillbaka hem till Svärdsjö igen och sitta här.

Vi har kanske fått tag på en lägenhet btw! :D en TVÅA tillochmed. För 2500 kr i månaden. Men tänker inte säga vart, för då kan nån försöka sno den ;) Fett billigt och bra i alla fall. Skulle ju va nice. Ska dit ikväll och snacka med hyresvärden så får vi se. om den ens är något att ha? vi har inte kollat på den än. Hoppas!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0