rudegirl -

It was my ego saying why

hej blogg.

Fett dålig start på dagen och är pisssur på allt.
Blev inte bättre för att mina föräldrar tror att underhållsbidraget dom ger mig täcker en hel månadslön så jag ska plötsligt ha råd med allting själv. hejdå fria sms! kan lika gärna slänga mobilen ut genom fönstret kommer ju ändå inte kunna använda den nånting...
Sen kraschade jag en tallrik, den enda som va ren. så fick lov att ställa mig och diska en ny med ingrodda matrester osv. Så jävla kul.

Tur fan för världen att det är fint väder och att jag ska till Michelle idag.

Bilder sen. Sur nu. Usch på den här dagen. Men blir väl bättre när jag får leka med Michelle.

Designen är ju inte helt klar heller. vill ha rubriken liiite mörkare, Sen vill jag ha lite större mellanrum mellan inläggena och rubrikerna. Och lite annat småpul. Men html är väl inte det roligaste, får se när jag har tid med det.

Saknar min Scarlett också. Dit på tisdag!




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0