rudegirl -

She says

Hej blogg.

Dålig update. Varit upptagen. borta hela dagarna och inte hemma förrän sent på kvällen och då har man ju bara dött i sängen. Men!
Imorgon ska jag och Scarlett träna för tränare så ska upp 07.40 imorgon. Jättetidigt och bra för mig som har vänt på dygnet! eehehe.

Men förhoppningsvis kommer det väl upp lite bilder från imorgon :) för ni är så fucking intresserade i mig och Scarlett, jag vet.

Saknar att gå i skolan faktiskt. Inte vart där på så länge nu med tanke på praktik och annat jobbigt. Men nu är det slut i alla fall. har tyckt om att vara på Sveden men dom här veckorna som har varit räcker bra för mig.

Imorgon (alltså om 10 minuter) så har jag och älskling ett år tillsammans! :D Wonderful

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0