rudegirl -

under the moon

Hej blogg.

Sovmorgon imorgon. fyfan vad skönt! för första kvällen på länge så ser jag fram emot morgondagen. för den verkar så mycket skönare än så många dagar hittills.

Röd hårfärg har jag i håret också! jätteduktig är jag. Jag älskar mitt röda hår. Jag vill absolut inte färga bort det. Och jag har räknat ut att det skulle vara mkt dyrare för mig om jag försökte färga det brunt nu än om jag skulle ha det rött. everybody wins :))
jag försökte att tvätta ur en slinga av löshåret. så tvättade det med schampoo seriöst sju gånger, och det var fanimej fortfarande rött. haha!

couscous och wok nue med älskling <3 han äe bäst.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0