rudegirl -

You can get addicted to a certain kind of sadness

Hej blogg.
Är hemma hos magnus och eva på hosjöstrand. Jättemysigt :)
Varit i stallet idag hela dagen. Först på Sveden på praktiken och sen hos Scarlett.
Gick så himla bra med Scarlett idag så är så himla himla glad! Det bara pirrar i hela kroppen när jag tänker på idag. Hon gör mig så himla lycklig! När hon kom till Gunilla först så var hon ju så himla osäker på allt och alla och man fick inte gå nära henne ens en gång. dra grimman över huvudet kunde man ju bara glömma, bett kunde man ju bara glömma. Hon var näst intill ohanterlig först.
Men idag hade vi både bett i munnen på henne och jag gick promenad med henne ensam. helt ensam! UTAN att hon skrek efter sina kompisar. Hon bara gick med mig och puffade på mig och busade och det var så himla mysigt.
Det går liksom inte att beskriva det jag känner när det gäller henne och mig. Det är bara så himla perfekt. Vi har liksom kommit så långt. ååååh <3
Saknar älskling jättemycket, vi ska vara utan varandra inatt. Händer typ inte. Har inte hänt på flera flera månader. :( får väl se om jag kan sova hehe.
Nä ska va social nu.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0