rudegirl -

Chill

hej blogg!
 
Ligger hemma i soffan efter en sjukt lång men rolig dag. Va på nå friluftsdag med klassen idag och paddla kanot och grejer:D jag å Michelle fan. Askul. Lyckades med att inte ramla i också, va ju bra :))
 
Vi va lite sämst på att ta kort på kupolen så blev typ bara de här:
 
vita stickade tjocktröjan jag hade på mig är den nya jag köpte. Sjukt mysig och massa hål i. Asfin. Är kär typ.
 
 
bra att man ser ut som ett jävla cp
 
Ska btw försöka att fixa mer med mina kategorier så man kan navigera lite enklare. Har vart lite sämst på att göra de/komma igåg de
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0