rudegirl -

Fuck feelings

Hej blogg.
 
Idag va första dagen i schulen. Hade nån sorts samling, gick igenom vad vi ska göra imorgon och sen fick vi gå hem. Sjukt onödig dag. Efter skolan va i alla fall jag och Michelle te Kupolen :)) Va väl mysigt och unnade mig en tjocktröja nu te hösten när de blir kallt. Bilderna har michelle så dom kommer väl upp sen nån gång när hon lagt upp dom.. Ja det är askul att inte ha nån kamera.
Anyway imorgon ska vi göra nån sorts friluftsdag på gullnäsgården i stennäset. Kändes ju lite onödigt för oss med pedagogisk inriktning att behöva göra massa grejer som mer tillhör fritidsinriktningen. Men är ingen lång dag i alla fall så tur de. Sen blire stallet efter skolan. Sen händer inte så mycket mer.
 
Fyfan vad stressigt det kommer bli nu framöver med både skola och sen häst. Det tar ju liksom all tid. Gå i  skola, åka till stallet direkt efter, sen komma hem sent sent på kvällen och då är det bara att lägga sig och sova och vakna till en dag som ser likadan ut.
Nej, skola är väl ingenting för mig egentligen. Tänk så hade man körkort och bil. Skulle förenkla en hel del.
 
Känner mig inte på nå vidare bra och positivt humör pga allt de där. Mest stressigt. Väntar på att älskling ska komma hem sen ska jag lägga mig å sova. Bra dag idag i alla fall.
Men nu börjar helvetet.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0