rudegirl -

Why don't you just admit it?

Hej blogg.
 
Vaknade typ precis. Älskling hoppa in i duschen så nu sitter jag här heuehu!
Idag händer ingenting alls, hoppas jag. Klockan två kommer mamma hit med min spegel och en badrumshylla typ. Och en vattenkokare!!! :D:D:D:D:D:DD: fyfaan jag har gjort te vatten i kastrull for too long. Men nu jävlar!
 
Saknar skolan gör jag också. haha det trodde ni aldrig va? Nämen alltså ah det är väl helt okej egentligen. Saknar att göra nånting vettigt på dagarna liksom. Och min utbildning vill jag helst bli klar med så fort som möjligt. I alla fall den gymnasiala. Sen vill jag söka vidare. Men till vad?... Funderar på sjuksköterska. Är 3 år utbildning. Ganska dassig lön men alla fortsätter ju att tjata om att man sak jobba med nått man trivs med och inte bara jobba för pengar. Men jag vet inte... Antingen satsar jag på att plugga till nått jobb som man får fet lön av, eller så gör jag något jag trivs med. Det är ett helluva svårt val.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0