rudegirl -

Blaze the fyah make it bun dem

Hey bloggie.
 
Sitter hemma med en till blekning i håret. Den sista jag vågar göra. Blir det inge bra resultat (det kommer inte bli det) så har jag över en riktigt ljusbrun hårfärg och kör på det. Kommer bli assnyggt när det är klart vilket som.
 
I alla fall. Sov hos Sebastian inatt. Vi har inte setts på så länge hela järngänget så jag har ju varit helt förtvivlad! Men igår träffades vi äntligen alla igen. Började med bara chilldill hos dom sen blev det lite dricka och så kom jag och nicklas på mitt i natta att vi måste hem och hämta mitt twisterspel och spela det! Och så blev det. Vi sög på det allihopa men fan det var kul. :) Idag har jag hittills varit på stan en vända och köpt smink och sen bara varit i stallet och sen kommit hem. Jättemysig och bra ridtur och jag känner verkligen hur jävla nyttigt det är att ha häst. Det ger otroligt mycket. Men nog om det. Ska hoppa in i duschen nue och sen göra mig klar för att fira nyår med järngänget! :)
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0