rudegirl -

Buy me a star on the boulevard

Hej blogg. Sitter hemma hos Pappa. Vi har precis klätt granen and shit. Druckit glögg och sånt. Sen blev jag lite osocial och gick till datorn. I alla fall. Imorgon åker vi till farmor en vända på dagen och firar jul där sen efter det ska jag tillbaka hem till mamma och fira lite jul med dom också. Jul är jättemysigt tycker jag, men även lite drygt. Allting har ju stängd ju. Hela världen bara dör av i nån vecka liksom. Inte bättre för att nyår kommer precis efter också då blir det ju bara ännu mer dött i världen.
Men då får man hitta på nått annat! typ parta röven av sig.
Kändes som att det blev lite för mycket för mig och Sebastian den här veckan. Tre dagar i rad drack vi oss fulla tror jag. haha, inte illa. eller jo kanske. I alla fall. Blev mest hemmadrickande/fest med typ 4 pers till? Jävligt mycket roligare med småfester än större tycker jag. Men det blev en pitchersvända i förrgår i alla fall. Vi kom på när vi var lagomt fulla på allt vin att vi visst borde dra ner på krogen så att vi kan ta tequilashots osv. Asbra ide tyckte vi! Tills dagen efter. 
Men nu mår jag bra! Mötte väldigt roligt folk på pitchers. Gamla vänner osv.
 
Nått annat kul kommer hända snart också!
Jag tänker skaffa mig dreads, igen. hehe. Men den här gången ska jag och Sebastian åka ner till sthlm och göra dom på Salong Safaris systerbutik Global Hair. Förra gången jag hade dreads var jag inte så pepp för det var inte så många, dom var inte så bra gjorda i hårbotten, och inte nå långa. Så den här gången blir det välgjorda fina små snuffsisar gjorda på salong. Långa med löshår å allt. Jag är så taggad så jag håller på att gå sönder! Förhoppningsvis händer det innan nyår, eller strax efter nyår. Beror på när dom har öppet. (igen bra exempel på varför högtider är lite jobbiga. Inget har öppet, nu måste jag vänta). Men förhoppningsvis har dom nån bra och snabb tid! 
 
Usch vad jag taggar sönder. Livet är härligt änt'ä`? :D 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0