rudegirl -

I don't know who you are but im with you

Hej blogg.

 Dålig update i vanlig ordning. Sitter i alla fall hemma och städar rummet. Roligaste man kan tänka sig! woh.
 Not.
 
Vart hos oliver några dagar i rad och varit på pitchers och supit osv osv osv. Men nu har jag i alla fall varit hemma igårnatt och blir hemma denna natt också! Är hundvakt åt stor fin leonberger. Inka heter hon.
 
Dagarna går inte lika fort nu för tiden som dom brukar, och det tycker jag är väldigt positivt. Jag får ut väldigt mycket av dagarna nu för tiden!
Ska röra mig mot nån sorts affär och handla lite om ett tag. Måste köpa mjölk, mamma vägrar. Och måste köpa blondering. Vill inte ha röda dreads, sorry folks men jag tycker faktiskt röda dreads är det fulaste som finns ungefär :( på mig i alla fall! Andra kanske passar i det. Så jag ska i alla fall försöka få håret så ljust som möjligt innan dreadsen åker i!
Fått en tid på Global Hair i sthlm den 3:e klockan 10.30. Helt underbart <3 Längtar som fan.
 
Ska fortsätta städa nue. Sen kanske lite bilder vem vet. Puz.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0