rudegirl -

Shine like thunder, cry like rain

Förändringar i vardagen hela tiden. Men nu ganska brutalt.
Jag bor nu i Hosjö hos min mor. Men jag mår bra, det är synd att klaga. Jag känner mig fri som en fågel. Det låter taskigt, men så känns det. Jag har alla möjligheter i hela världen nu.
 
Har hunnit varit på fest, sovit över och haft kul med en massa kompisar, ränt runt och bara.. varit helt på egen hand och självständig och haft mina egna värderingar och mitt eget liv.
Jag tror det är bra och behövdes.
 
Jag lyssnar på Slipknot och sitter hemma i mitt rum hos mamma. Gör mig iordning för dagens äventyr som är att åka till Anders och Saras nya lägenhet och hälsa på! Mycket bra att träffa gamla vänner.
 
Har miljoner grejer som jag måste packa upp och sortera men jag har liksom inte riktigt motivationen. Finns ingen plats riktigt. En halv lägenhet som ska in i ett litet rum ändå! Men det ska nog funka. Fått ny awesome garderob så klädplats är i alla fall ingen dilemma längre.
 
Jag njuter av det här mellanläget som jag har hamnat i. Vill helst inte landa alls nånstans, bara vara fri. Så det tänker jag vara.
 
Men livet känns i alla fall mer positivt nu. Inte för att jag har haft det dåligt innan, men jag har varit väldigt frustrerad och haft väldigt tråkigt
.
Nu blir det smink och musik. Ska spela lite gitarr innan jag åker också. Tänka sig att gamla intressen plötsligt hittar tillbaka?
Måste lära känna mig själv igen.
 
Bildbomb från livet innan, känner jag.
 
Andreas umgicks jag med hela tiden typ, sen drog han iväg till Australien och nu har jag inte träffat han på ett år eller mer.
Finast i världen är hon.
Maja är den finaste tjejen i hela världen. Tyvärr så har jag varit dålig på att visa det senaste ett och ett halvt åren.
Jag hade en harpa och spelade flitigt. Men sen kunde jag inte hitta nån tid till det.
Jag brukade ta mer kort på mig själv. För jag gillare.
Jag och Sebastian skaffade kanin.
Ida och jag hade jättekul ihop. Sen har det bara inte blivit av att vi träffats. Henne saknar jag.
Jag brukade hälsa på oftare hos mormor och kusin sofia och hennes lille bebis, som nu är ganska stor.
Jag hade awesome dreads som en gammal pojkvän gjorde på mig. Fina var dom.
och till sist random fest i Anders förra lägenhet och Anna var också där. Finfina minnen.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0