rudegirl -

Cause I need to watch things die, from a safe distance

hej blogg.
 
Städar i lägenheten nue. Fyfan. Är ju hur jävla stökigt som helst typ haha. Ser lite bättre ut nu i alla fall. Att man inte ens kan hålla ordning i en liten etta liksom? Men vi har ju ingen dammsugare heller så det suger ju. Som tur är får vi låna pappas när det krisar typ så han kommer hit med den sen. Tur som fan :s
Sitter i alla fall och väntar på att Linnea ska komma hit :) Så lär väl klä mig och sminka mig och greja också innan hon kommer. Plus städa lägenheten :s har lite å gö jag!
 
Typ enda bilden som finns på oss. Har ju varit lite drama osv men man kan ju inte vara långsint eller hur? Jag är då väldigt jävla glad att vi lagt ner krigsyxan..
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0