rudegirl -

Fuck the world with a gun and a broken blade

Hej blogg.
 
Ligger här ensam i lägenheten. Jag är sjuk, så har inte orkat blogga så mycket. And besides, I don't seem to give a fuck about anything anyway...

Har kommit till säsong 3 på House nu. Känns bra att ha många kvar för då vet man att man inte kommer ha tråkigt i alla fall ett tag framöver.
 
Mina planer fuckas upp en efter en så jag kommer ha väldigt tråkigt i några dagar framöver. Har tvätttid imorgon och det är väl ungefär det enda spännande som kommer hända. Om inte nått oväntat magiskt händer.
 
Låt Under Ske.
 
Nä, det hände ingenting.
 
Jag antar att jag helt enkelt aldrig har varit nå himla religiös av mig. Vilket är rätt så bra. Tänk att vara fast i en religion? Nån hemsk religion alltså. En sån där religion där man som kvinna är värd lika mycket som en kackerlacka ungefär. En religion som är mansdominerande. Perfekt liksom!
Eller en sån där religion där jag måste ha ett jävla märke i pannan som visar på mitt värde som människa, med referens till mitt förra liv som ingen har någon aning om, men som ändå mitt nuvarande livs värde grundar sig på! Tänk er att få klittan avklippt och fittan ihopsydd förresten. Då blir nog gud nöjd! :)))))))))
Det låter jättetrevligt.
 
Nej men in all seriousness jag respekterar verkligen eran psykos, det är inte lätt att ha en sån kan jag tänka mig.
 
Men så här tycker jag, alla kristna, hinduer, muslimer, buddhister och judar:
 
Jag föredrar att erkänna mig själv skyldig till att inte veta ett jävla piss om vad som kommer hända med mig om jag dör, and it works for me. Jag har inget behov av att känna mig duktigare än så.
Sen om jag har en själ eller inte som lever vidare när allt som nyss höll mig vid liv ruttnar, det upptäcker jag hellre när det faktiskt är dags för att dö, än när jag faktiskt är vid liv och kan göra så mycket utav det som jag har kapacitet till istället för att grubbla på vad som kommer hända.
 
Det är vad jag hittills har kommit fram till.
 
och jag hoppas på att nån stackars sate kanske läser vad jag skrivit nån gång i livet och kanske väljer att gå och titta på porr istället för att sy igen sin dotter...
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0