rudegirl -

Hängig onsdag

Hej blogg. Blogg.se har fått ny design. Ganska mycket snyggar och bättre såg det ut nu i alla fall!
 
Håller på att packa upp grejer i nya lägenheten nu. Men grejerna tar typ aldrig slut... Ställt sängen och soffan där dom ska va osv och packat upp datorn och slängt in mina kläder i garderoben men längre än så har vi inte kommit. Både jag och Sonny är fett hängiga idag och mår inte helt 100 så går väl inte sådär jättefort. Vi har så jävla mycket skitsaker som bara är att slänga.. säkert flera lådor. Har hittat miljoner klädesplagg som jag inte kan använda längre också. Blää.
 
tog nyss en cambild. Sneakpeak sådär.
låda på låda på låda. Grejer överallt. Känns som att vi aldrig kommer att få styr på det, men det känns nog bara lite hopplöst nu när man inte ätit på ett tag också, heuheu. Wish us luck. Mina ben och fötter kom med också!
Men det på bilden är basicly det rummet vi har. till vänster där man ser lådor lite längre bort är köket och där jag sitter är i soffan och sängen ligger lite längre bort till höger. Sen finns ju badrum och garderober osv självklart.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0