rudegirl -

Hjälp nurå

hej blogg.
 
Jag har beslutsångest :/
 
Antingen så ska jag behålla skorna jag har beställt, (som jag för övrigt fick i en storlek för liten på högerskon så har fått lov att skicka tillbaka dom och beställt nya som inte kommit än) eller så ska jag skicka tillbaka dom och köpa ett par billigare skor nån annan stans och köpa nytt löshår istället.
Mitt blev ju så jävla slitet när jag blekte topparna så de e inge kul längre. Plus att det blev ojämnt blekt och den svarta hårfärgen ramla ner på det blonda och gjorde det mörkt igen. Så mitt hår ser ju rätt så risigt ut right now.. Men kan inte färga nå mer för då är det totalkört. Vad ska jag göra? :( heelp meeee
 
 
 
VS
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0