rudegirl -

Jacka eller jacka

Hej blogg.
 
Tittar runt på lite fina jackor te hösten (eller svenska sommaren kanske) men kan absolut inte bestämma mig för vilken färg jag borde köpa.
 
Svart känns så jävla tråkigt när jag har svart hår osv. Men om jag skulle köpa en vit så känns det som att det skulle se ännu roligare ut.. Känns som att en vit skulle se för propert ut? Vad tycker nie? Här är dom i alla fall. Help. Tycker att den vita har finare form dock. BLÄ.
 
 
Den vita jackan finns även i marinblå färg. Fast då är snöret som sitter runt midjan fortfarande vitt. Och det kändes inte helt okej. Fast kanske går att bara byta snöret.. Men hur snyggt är det egentligen med en marinblå jacka? Jag tycker att marinblåa jackor ser lite.. dassiga ut. Fast det kanske bara är jag?
Hjälp :( det här är inge kul.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0