rudegirl -

Tråk

Hej blogg.
 
Va upp 7 imorse för att åka iväg och släppa ut hästarna och spraya dom osv. Åkte dock hem å sov på en gång igen haha. Men nu äe jag vaken igen :)) och har inget att göra :( än i allafall.
 
Nä fifan ska väl duscha och äta frukost nue bah.
 
Jag bara hatar att det är sommarlov. För plötsligt så måste alla automatiskt sova hela dagen. = sara har tråkigt. Seriously finns det ingen gräns eller nå sånt? Jag behöver då inte sova mer bara för att det är lov, sover fortfarande typ 10 timmar max sen är man ju liksom inte trött längre. Men det gällde väl bara mig I guess.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0