rudegirl -

In a second

Hej Hej blogg!

Slödagar där inte så mycket händer. Sen så har vi börjat kolla på världens bästa jävla serie också! House.

Inte alls som andra tråkiga jävla sjukhus serier utan verkligen one of a kind! Fast det vet väl alla redan, för har man missat att se House och inte vet vad det är så är man då jävligt duktig. eller ah.

Älskling är och handlar nu sen ska vi se på House resten av kvällen hoppas jag EHEHE

Vart hos hästen idag också. Men det är jag ju liksom varje dag förutom måndag och torsdag så kanske jag inte behöver säga varje gång :))

MIn meny är borta igen... vet inte alls hur jag ska göra. Fuck it typ. Orkar inte. Får va så.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0