rudegirl -

so fucking gross

hej blogg.

Har precis kommit hem från stallet. tog en jättemysig barbacka tur med gunilla på två timmar. Hur mysigt och skönt och behövligt som helst. Sen att komma hem till dåliga nyheter var väl inte det roligaste men är väl sånt som händer... mig.

Hon är sjukt vinglig, så jag behöver ju bättra på balansen rejält alltså. Work in progress.



Ska väl äta nu och typ .. inte vet jag.. sova kanske.

Skäms så jävla hårt över att vara tjej alltså. Fyfan vad brudar är korkade. Det är ju nå helt fantastiskt alltså. Fattar ingenting, agerar på impulser hela tiden, är hycklare så in i helvete MEN är för dumma för att fatta det. Tänker fan inte ens så långt näsan räcker. Det är för i helvete pinsamt att se på när brudar ska försöka göra nånting. Speciellt fulla brudar. Det är ju verkligen så himla pinsamt. (därför jag näst intill ALDRIG dricker eller går på fest). Är fest idag, men känns bara så jävla pinsamt så skiter i det. I alla fall efter Sonnys beskrivning av den. Kunde jag bara inte få bli kille istället? könsbyte here i come..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0