rudegirl -

Tragedy thrills me

hej dumblogg.

som ni kanske sett så har det varit sämre uppdatering än vanligt. Men jag har inte orkat. Helt enkelt. Som vanligt så skyller jag på orken. kanske är motivationen också. Men jag har liksom inte känt för att slänga upp nå halvtaskiga dåliga inlägg utan har liksom känt att har jag inget vettigt att skriva så är det ingen ide att skriva heller.
Men anyways, lite bilder kan ni ju få i alla fall. Har ju nytt hår nu och allt, blev svart igen som det alltid blir. Sen ska jag väl försöka skaffa mig lite motivation till att slänga upp bilder på hezten också (för det är er favoritgrej i min blogg:))). och vem vet kanske orkar jag börja blogga bra igen.
Jag och älskling bor förresten hemma hos min mamma nu i Hosjö. Lite blandade känslor sådär men faktiskt för det mesta skönt. Bo hemma igen i sitt gamla flickrum och dessutom ha sin man med sig! och inte behöva handla, bara slänga iväg ett sms vad som behöver bli handlat sen så POFF dyker det upp. Praktiskt med föräldrar ibland!

Anyways, här är bilder från igår när jag va hemmma hos Michelle och lekte loss :)



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0