rudegirl -

Dutti häst

Lägger inte ner nån energi på något annat är Scarlett så därför kass update. Men är hemma i Svärdsjö och har myskväll med älskling :)
vi har kanske fått en lägenhet iallafall men tänker inte säga vart av många olika anledningar hueheuheue! Men det är i alla fall en tvåa som va jättestor och ljus och fin. Så man får ju hoppas! Sonny ska väl ringa lite samtal hit och dit på måndag så vi får väl besked snart förhoppningsvis, men det ser ljust ut. Så det går väl bättre och bättre med allt!

Min fina Scarlett är också jätte jätte duktig nu! Idag red jag ut på henne utan nån annan häst med. Och hon ropade inte efter dom andra en enda gång! Det är väldigt mycket framsteg.

Rider henne med dubbla tyglar nu också as you can see. Har ett par i bettet nu också nämligen! Hon lyssnar jättebra så snart kommer jag kunna rida henne utan en massa krångliga sidepulls och hackamore och annat drygt, snart blir det bara westernträns!

hehe satte på hennes dressyrsadel idag som jag inte har ridit henne i på typ år och dar, och missar att märka att det inte sitter nå jävla stigbyglar på dom. Så jag börjar gå en bit från huset liksom och sen när jag ska hoppa upp en bit på vägen så märker jag att jag fan inte har nått att sätta fötterna i.. Sonny fick försöka kasta upp mig medans jag kravlade upp osmidigt och duktigt. Men kom upp i alla fall! Men fick ju rida utan stigbyglar...




Ska väl försöka uppdatera om nånting som inte handlar om hästen också, nån gång när jag orkar.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0