rudegirl -

Friday morning (sonny som fick bestämma rubriken, hihi!)

Hej blogg.

Sitter hemma och är sjuk. Min hals dödar mig. Äter halstabletter ständigt. Fick inge mycket sömn alls inatt för halsen gjorde så jävla ont, fast jag tog värktabletter! Dumma hals.

Sen så försvann ju sommaren också. Det var ju också asbra och askul. Ne usch trist och grå dag.

Dessutom så luktar vårt badrummet så jäävla äckligt :s Måste köpa drain cleaner! är nå skit i badkaret som luktar tror jag. Inte okej när jag behöver duscha.

Ikväll åker jag iväg till stallet och sover där för imorgon 06.30 åker jag och Gunilla mfl till Rättvik! :) ska va funktionär på nått ställe.. dom ska ha nå tävlingar tror jag och behöver folk på banan som kan bära bommar osv. Så det blir min lördag det! funderar på om jag ska färga håret innan så man ser lite normal ut? mena nu är jag rosa i hårbotten och 3 cm ut, sen är jag orange i längderna. Ser helt jävla stört ut men har ju satsat på att försöka tvätta ur allt rosa ur håret innan jag färgar brunt. Men kanske färgar idag ändå? Är ju ganska lite rosa kvar... 'ääääh. Ilandsproblem som bara den men varför ska man inte få njuta av att man har det bra liksom? ;)

Sen på söndag har vi tvätttid som vi väntat på huur länge som helst nu. Så det blir ju en askul helg ;)

Jag vann förresten auktionen på den där gamla mobilen! :D 300 kr fick jag betala för den. Det är en sån här:


Nån som kommer ihåg dom? :) längtar som fan efter att få använda knappar istället för touch. hatar touch. bläää. utropspriset var 200 kr, och jag trodde inte att nån annan skulle vilja ha en sån så istället för att trycka på "köp nu" och få den för 250 kr så budade jag, va ju skitsmart nu fick jag den för 300 istället när jag kunde fått den för 250 :( det var 2 st andra som budade med mig! tänka sig, kanske är fler som tröttnat på touch?
Den kommer nog landa i brevlådan på måndag så jag hoppas på att det här helgen går fort som fan! ont i magen för jag längtar så mycket. uugughguhughug

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0