rudegirl -

Pix

Lite bilder från träningen idag :) Det går framåt alltså. Med tanke på att när hon först kom hem till gunilla så fick man knappt röra henne. Sätta på grimman va liksom en utmaning. Det var inte längesen som jag bara hade legat över hennes rygg, och nu rider jag på henne! både skritt, trav och galopp. Hon är så duktig min fina häst <3 dock kan man inte rida henne med bett, än. Men går lika bra utan! Men kolla hennes muskler fan :o hon som hade 1,5 dm långa hovar när hon kom, helt snea ben och var undernärd som fan. Slagen som fan också. Det går framåt kan man ju säga!
Ignorera mina jävla miner förresten. Jag ser ut som en jävla fullblodsmupp... Måste man se urdum ut bara för att man koncentrerar sig?





Skulle göra en volt, gå in på bommen, stanna på mitten av bommen. och ALLT det där skulle jag göra utan attt använda skänkeln och helst inte styra med tyglarna utan endast genom rösten och sitsen. Va ju... inte så lätt nej.


Den här lådan va redigt läskig tyckte Scarlett :s men lite nosande sen varen inge läskig längre. Hästar alltså.

Nu resten av kvällen blir det mys med älskling <3


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0