rudegirl -

I just don't know

Hej blogg.

Jag vet inte ens hur mina inlägg ser ut när jag lägger upp från mobilen? Dags att gå in på datorn och kolla typ.
Ligger in das bed redan. Upp kvart i sju imorgon så ska väl försöka somna så fort som möjligt typ. Askul liv att man alltid måste ha en massa måsten.
Va i alla fall en bra stalldag i stallet idag. Alva red med mig så jag slapp rida ensam, och det var tur som fan för märkte ju att fyfaan vad mörkt det är ute nu! :o vi rider ju längst skogsvägar som inte har nån belysning alls så det var fan skitläskigt :s hade jag vart själv hade jag nog seriöst inte vågat. Modigtjej.

Mysa nu med älskling sen godnatt.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0