rudegirl -

kväller

hej blogg.

det är kväller nu men imorgon börjar jag inte förrän halv ett så behöver ju inte sova än på ett tag liksom :) hehe.
ligger i sängen och pillar på mobilen. asskönt att ha egen bil nu och körkort. typ asskönt att slippa ta bussen överallt man ska. naajs. sonny har vänbesök här över natten så känner mig lite forever alone. ligger här med min havredryck och degar. Ska vara i stallet nu varje dag i jävligt många dagar. ingen ledig dag förrän på tisdag. dags att samla på sig orken! har köpt 3 ramar och ramat in bilder på min fina scarlett. börjar bli fint här hemma nu!

till exempel har vi äntligen en sängram. treevligt. godnatt blogg.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0