rudegirl -

Vinterdäck och annat skit

Hey blogg.
 
Ska försöka bli mer aktiv nu, på riktigt. blogg.se appen funkar på min mobil nu så nu kan jag blogga lite när och vart som helst och blir antagligen mer bilder då också (som det varit senaste dagarna om ni sett det).
Sen ska jag ändra header också. Känns inte som att bilderna är så relevanta längre.
Det är fredag. Ska till stallet om några timmar och tills dess så ska jag bara dega hemma med älskling. Sen ikväll ska jag åka iväg och kolla på nya vinterdäck. wooho vill verkligen lägga pengar på att köpa nya däck!!!! :)) askul. Men man lär väl om man ska överleva vintern ;) drömde inatt att jag sladdade och dog. Det vill man ju inte.
Däcken jag har nu läcker luft. Det är inte punka men nått annat skit. Har fått åka två dagar i rad nu och fylla på luft så att jag ens kan köra bilen liksom heh... Plus att det är vinterdäck på som det är meningen ska ha dubb, men dubbarna är så slitna att det inte är nå dubb på... låter säkert va? Plus att hjulen är från -97. Dags att köpa nya med andra ord!
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och michelle? umgås ni inte längre?

2012-11-09 @ 15:09:08

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0