rudegirl -

Miss you

Sitter hemma hos mamma på skutudden. Åkte hit för nån timme sen. Lämnar hojen här. Blivit lite för kallt nu så var väl dags att leave it behind. kanske är sista gången jag någonsin åker på den eftersom den är till salu. lite sorgligt är det allt, men jag hoppas att den blir såld fort så jag kan köpa mig en bil. Klarade körkortsteorin här för nån dag sen. Uppkörning om inte allt för lång tid. Nice med bil liksom.
i övrigt går inte livet riktigt åt det håller jag vill att det ska gå. Mycket negativt som händer och mycket skitsnack som går runt. Och ännu en gång så känner jag verkligen att allt skitsnack förstör för mig, utan att jag ens blandar mig i det. Står här utanför och tittar på så får alla bebisar kasta sand på varandra hur mycket dom vill. Däremot hoppas jag att folk kommer till en vändpunkt nån gång snart och reder upp sina lögner. Saknar min bästa vän.
Tills dess lägger jag energin på körkortet och på min häst. Lite ensamt att inte ha någon att sms när något roligt har hänt som man vill berätta om, eller nått tråkigt. Ganska tomt. Ingen ide att ha en mobil längre nästan?
 
Ska i allafall ut och övningsköra alldeles strax. Kan bli kul. Sen ska jag hem till Magnus och Eva och reparera själen min lite.
 
Klump i magen för dig, min vän.
 
 
Häst äe bäst. men de va väl ingen nyhet.
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0