rudegirl -

I don't give a fuck

Hej bajsblogg.
 
jag orkar liksom inte skriva nånting i fall jag inte har nått vettigt att skriva.. Så då blir det kass update. Och på senaste tiden har jag väl inte haft tid med nånting egentligen. Vart i skolan sen varit i stallet sen hem och sova. Inte så mycket alls som händer. Fattar inte ens varför jag har en blogg egentligen? Seriously. Det är en kul grej och det skulle vara kul att vara lite engagerad också men blir ju aldrig så. Maybe jag ta bort den. Bajsblogg.
 
Ska i alla fall ut till stallet snart som vanligt. Ligger hemma i soffan och har ingenting alls för mig. Sonny är ute med nå kompisar så är ensam också. Jättekul har jag jag lovarr huhuhuhuhu.
 
Har numera ute två par skor som jag tror ni skulle gilla på tradera! :) så here are länkar.
 
 
http://www.tradera.com/sneakers-med-klack-oanvanda-auktion_342420_163007185
 
http://www.tradera.com/skitsnygga-skor-med-nitar-anvanda-endast-tva-ganger--auktion_342393_163007711
 
 
WOHO KOM Å KÖP!! :))

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0