rudegirl -

igår/idag

hejhej blogg.
 
idag va lite jobbig men ändå bra dag. blev utgång igår me mickis å david + nåra till. drog först till pitchers å sen till etage men jag kunde ju inte gå lös sådär riktigt ordentligt på alkoholen för skulle va hemma hos gunilla vid 11 och bygga hage åt hästarna today. men det va faktiskt kul ändå! alla andra va ju pissfulla å roliga ;) men när jag vaknade imorse kände jag mig lite sådär halvbakis i alla fall men inte så illa så jag dog i alla fall. blir alltid pissbakis för precis ingenting.. pisskropp. menmen! hästarna har ny stor hage och jag sitter i soffan och myser med världens bästa pojkvän. skola imorgon uuuhhg. blä. nä. gonatt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0