rudegirl -

And all I feel is this cruel wanting

Hej blogg.
 
Det är natt nu. Jag är hos pappa. Jag vill inte riktigt gå och lägga mig än. Men jag har inget bättre för mig i alla fall. Det är påsklov. Det är ju rätt så skönt, antar jag. Fast egentligen har jag inget problem med att gå till skolan i alla fall. Om det vore så att jag inte hade en massa andra måsten än bara skolan så skulle jag nog klara skolan galant. Men ah, det finns en massa annat som tar en massa plats i mitt liv. Så, vi får väl se. 
Egentligen skulle jag helst slippa vara ensam right now. Men man ska inte tänka så. 
Jag tycker på senare tid att jag har fått svårare att läsa. Orden smälter liksom samman. Har alltid varit så med siffror för mig. Men aldrig med ord. Men nu börjar dom också smälta ihop. Det är konstigt.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0