rudegirl -

I'll never rest until I can make my own way

Hej bloggie.
 
Har varit i skolan hela dagen jätteduktigt. Kommit hem nu och har duschat osv. Och nu är det bara att dra iväg till hästen. Fullspäckat jobbigt schema hela veckorna. Kommer aldrig någonsin ha tid att fixa bilen eller nånting annat heller för den delen. Mitt liv springer förbi iväg från mig. 
Jag går fortfarande runt och väntar på att livet ska vara givande på nått vis men det har liksom inte blivit det än. Gått 19 år nu och livet är fortfarande bara stressigt och ger ingenting? 
Alla andra verkar tycka att det är ganska roligt det här med livet och allting och jag känner mig mest som bruce den allsmäktige (innan han fick bli gud). Kom igen nu livet jag väntar... Jag vill också ha roligt som alla andra. Men allt är mest en börda och stressigt och drygt. Andra människor verkar ha så mycket möjligheter dom kan ta och annat spännande. Jag har fan aldrig nånsin fått en enda möjlighet till nånting. Fuck you life.
 
För övrigt är jag inte deprimerad. Jag är bara bitter. Som en gammal gubbe ungefär. Går nog över.
Bara att göra sig i ordning och gå ut till bussen..
BUSS. Fattar ni? BUSS. Jag hade fan bil. Fan förnedrande. Hatar allt.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0