rudegirl -

You drained my heart and made a spade

Slappdag där ingenting händer. Har varit i stallet större delen av dagen men nu händer ingenting. Får ångest när dagarna bara går förbi såhär fort. heh..
Är hemma hos pappa nue i alla fall. Dricker juice och äter glassbåt. Fan asgott. Ska åka en sväng hem till mamma och hämta lite shit senare om jag orkar. Lite mer glassbåt så kanske heuheu
Snart är lovet över också. Och från och med fredag har jag ingen bil igen. Suger. Men det är vackert väder, det gör mig glad. 
 
 
Fyra nästan identiska bilder på det, osminkad och asfräsch, men älskar mina dreads. Älskar hur dom är lite lockiga i topparna. Syns mest på sista bilden.
 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0