rudegirl -

Fok Julie Naaiers

Hej blogg.
 
Jag känner mig verkligen inte på topp. 
Men det kanske ändras ikväll. Ska till min babe Saga och dricka lite vin och ha det mysigt. Blir skönt att få träffa henne och prata lite osv :) Och lite alkohol är det inge fel på heller!
 
Har varit nere på stan och pratat lite tatuering med olika tatuerare. Nästa tatuering blir nämligen porträtt av Mr Marilyn Manson, min största idol, stilikon, inspirationskälla och må-brapiller i människoform! Har fått lite prisförslag osv osv så nu ska jag bara spara lite och sälja av lite grejer så är vi snart där! :) Det enda bra som händer runt mig just nu, haha.
 
Bild på min fina man.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0