rudegirl -

Love, love me do, I'll always love you.

Hey blogg.
 
Haft bra dag hemma hos the irongang eller vad man nu säger. Sitter hemma nu. Va meningen att jag skulle dra iväg till bojsen till Sonny å hänga lite men icke har man skjuts. Sitter och lyssnar på Skrillex istället och tycker om livet. Jag önskar att jag hade det lite roligare just nu. Men jag ska duscha och fixa och göra lite tjejprylar och pherhaps fixa lite i rummet sen blir det väl att sova. Jävligt rolig torsdag. Nån med bättre förslag?
Älskar mina dreads.
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Elin

Du är fin i dina dreads :)

Svar: tack pruppfis <3
sara lindberg

2013-01-24 @ 22:19:28
URL: http://duvetvemva.devote.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0