rudegirl -

Love you just the way you are

Himlen lyser grön och träden sjunger love me do ~
 
Hey blogg.
 
Sitter hemma now. Hosjö alltså. Eller ah, Skutudden. Ska slänga in mig i duschen snart och sen åka iväg till Sebastian. Här är det liite för läskigt för tillfället för att kunna få ro att sova.
 
Lyssnar på Skrillex. Är det någon som gillar Skrillex så är det nog jag. Min drömkarl garanterat. Nädå.
 
Idag var jag i skolan och var duktig. Gick på alla lektioner fint och engagerade mig till och med. Kom hem nu på kvällen och inser att jag har räkningar på 1500 kr typ. Väldigt värt! usch. Vilken stress. Menmen, en bra varm dusch sen bra sällskap brukar lösa det mesta.
 
Har fått igång bilen. Fick starta med kablar och sen så fick jag köra en bra jävla lång onödig bit för att ladda upp, och nu funkar bilen igen. Har stängt av den och startat den typ 3 ggr sen dess och det har gått bra varje gång. Hoppas fan det håller i sig alltså :/
 
Godnatt för idag. Tråkigt inlägg. Ska ta sjukt mycket mer bilder och bli bättre. Jag lovar.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0