rudegirl -

So impersonal

"Bring us only this goat and we'll lead you to him, it will open the gates so we can sneak you in"
 
Hey blogg.
 

Jag har precis kommit hem från stallet. Gick upp vid halv 9 imorse och åkte iväg till stallet lite hurtigt. Red en lång vända jag och therese. Hästarna va skitpigga och tyckte det var jätte jätte roligt. Lite för roligt. Therese ramla av, hästen försvann bort i fjärran. Min häst, Scarlett, tyckte det var riktigt jobbigt att hennes kompis sprang iväg så då ville hon kuta efter. Men icke fick hon det så hon sprang runt i cirklar runt mig istället och snubblade ner i diket och derpade runt. Sen gick det bra resten av biten i alla fall. Ibland blir det intressanta ridturer!
 
Nu händer ingenting vad jag vet. Jag ska skita, duscha, lyssna på bra musik, byta lakan i sängen till mina snygga (har nalle puh just nu och nått fult gult) , städa ur all disk ur rummet och virka lite på några dreads. Så jag har väl fullt upp ändå antar jag. Däremot önskar jag att jag hade något roligare att göra! Fast är väl bra att dom där grejerna blir gjorda också.
 
Missade poledancingen idag. Det tog lite längre tid i stallet än väntat så jag skulle få lov att ta mig ner till gävle på mindre än en timme. Och det var snorhalt idag så jag kände inte för att spurta ner i 140 hela vägen liksom. Nej. Får ta igen det på onsdag. Blev plötsligt en ledig dag. Mycket ovanligt! Det är sällan man har hela dagar lediga. Very sällan. Ledig imorgon också. Usch vad skönt! Ska fixa en jävla massa plugg. brabrabrabra.
 
"Oh, it's cold and so dark here, and you must keep in mind, no-one can get you out, if you overstep time"

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0