rudegirl -

Some of them want to be abused

Hey blogg!
 
Gör ett snabbstopp hemma för en dusch och lite betalning av räkningar och lite emailing av skolarbeten. Åker iväg till mitt järngäng efteråt. Dött att bo så långt bort. Känns som att åka ut i vildmarken när jag åker ut hit för att fixa. Ett helt annat land typ.
Nejmen. Jag gillar att alltid ha kul btw. Det är kul, uppenbarligen. Japp. Väldigt kul.
Och det ska jag fortsätta med.
 
Jag lyssnar på annat än Skrillex för tillfället. Coolt av mig, right? Lite variation.
 
För övrigt lyssnar jag på denna underbara låt som alla borde lyssna på lite.
 
 
 
Nu blire duschen. Efterlängtad osv.
Jag måste sluta ha så fucking många utgifter. Vet inte hur det gick till. Fan alltså. Pank.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0