rudegirl -

U R so fucked

Hey blogg.
 
Lyssnar på Infected Mushrooms senaste. Superbra. Bra gjort. Däremot blir jag störd på att det låter lite halv-mainstream. I alla fall "where do I belong". Känns som att alla kommer börja lyssna på infected nu och absolut vara deras största fan. "hej jag har bara vetat vilka dom är för deras nya platta fyfaan vad bra dom är!!" typ. Jobbigt med mainstream äcklen.
 
I alla fall så funkar min bil igen!!! :D Körde precis hem den. As bra! Äntligen!
Sitter hemma nue. Skönt att ha friheten att kunna åka härifrån om jag vill det. Helt underbart.
 
Idag va första dagen på praktiken. Alla barn drog i mina dreads och döpte om mig till antingen Alfons eller Noel. Passande namn! Börjar 08.15 imorgon. uurk. Hatar tidiga morgnar. Men det är väl bara att bita ihop. Kommer i alla fall sluta vid 13.00 och då hinner jag upp ganska tidigt till stallet. Vilket betyder att jag kommer hem ganska tidigt. Och det är jävligt skönt! Eller ja, hem, man ska väl vidare ut på äventyr.
 
Är sjukt pepp på att det ska bli fredag för då är det popfest! ^_^
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0