rudegirl -

You got me so wild

Hey blogg.
 
Jag önskar att jag hade haft ett roligare liv. Där jag tex är ute en fredagkväll, inte sitter hemma i Hosjö och är trött på allt och alla. Det är i alla fall najs med musik och ett varmt rum. Jag har tak över huvudet. Jag är glad över det. Jag har det bra.
Jag har blivit uppfostrad i ett hem där alla är så otroligt egoistiska. Det har satt sina spår. Men det kan man ju ändra på, eller hur? Hoppas att fler tänker så. Annars går ju aldrig utvecklingen åt rätt håll. Då är det som en dålig spiral som bara går mer och mer neråt. Dumt.
 
 
Jag skulle vilja bli älskad. Eller nej, fel. Jag ÄR älskad. Av många. Däremot så skulle jag vilja bli älskad av någon som bryr sig i mina viljor och behov också. Inte bara sina egna. Tror inte jag har varit med om det någonsin.
 
Jag var iväg till min bil och skulle få igång den. Byta batteri osv. Då har ju förra ägarn fipplat och donat med bilen så det är ju inte originaldelar i den. Så batterier passade inte. Det var för små poler på det. Jag hatar mitt liv. Så jag blev utskjutsad till Hosjö igen. Och nu sitter jag här. Inte verkar det som att jag hade några vänner heller.
 
Skrillex hjälper.
 
Men om nån skulle få för sig att rädda mig härifrån. Verkligen vem som helst. Så kom hit och rädda mig.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0