rudegirl -

As the tender steel hits the naked skin

Hej blogg.
 
Nu har vi internet i nya lägenheten. Det är skönt.
Ja, nu ligger man ju efter som fan med bloggningen dåra. 
Har inga bilder att slänga upp från lägenheten än. Har inte hunnit plus att allt är inte klart än. 
Men det kommer bli en inflyttningsfest nån gång här framöver. Och då får alla mina kåmpisar komma :]
 
Jag har umgåtts mycket med Sebastian och Nicklas. Och Björn. Och Anna då såklart eftersom att vi bor ihop. Blir ju så då. 
Lägenheten är stor och rymlig och jag har jättestort rum, som sagt. Det är jätteskönt. Jag känner mig som hemma här redan. Och det är bra.
Annars går tiden ganska sakta och jag försöker landa i allt som händer och vad jag har framöver. Men det är svårt att landa. Jag är mest uppe i rymden. Det är mysigt. Jag har väldigt mysiga dagar. Har mest varit antingen i stallet eller på nån strand. Eller bara ute. Levt på nudlar tills idag. Idag fick jag pengar. Så idag ska jag handla mat.
 
Har även varit iväg till en schysst älgpark. Klappat stora älgar. Det var kul.
Jag slänger upp lite random bilder från mina dagar. Blir bättre så.
 
Vi var ute på promenad med Clapton
Jag och Björn va ute och chillade
Sebastian tog kvällsdopp, jag nöjde mig med att bara agera chafför
Vi va på Ikea och Seb hittade en köttätande växt som han tog hem
 
Jag och Scarlett va ute på promenad. Jag va ful och utan smink.
Therese red barbacka i shorts. Resultatet.
Seb va jättesöt, så jag tog en bild.
Vi va på i13 och lulla runt i skogen
Gick bland träd och grenar
Precis när vi hade flyttat in. Stort berg med lådor.
Jag på Björns toa. De va mysbelysning där.
Jag och Björn va på burger king osv.
Hade Saga och Hannemari på besök i nya lägenheten. Vi drack rosé och jag förstörde en av mina tallrikar och lämnade kraset på golvet. Bra kväll.
Seb följde med mig till stallet en dag och fick en massa mysigt kompisar i form av kattungar
Jag va ju även i Göteborg med Seb. Lite bilder från Liseberg som jag inte lagt upp. Jag ville inte vara med på bild.
Jag och Seb va på väg hem tills hans föräldrar nån kväll och stötte på en ko och en kalv som va ute och gick på vägen.
Från idag. Jag hade massa cans och Seb behövde göra en campflagga till Emmaboda. Så vi skapade detta. En sol med bakrund. Seb och Nicklas står för solen och jag för bakrunden och fadeningarna. Den blev fin. Rätt så synd att dom ska ha den som Campflagga.
Här va på midsommar. Vi gick längst en regnig och fin väg påväg till nån fest. Kramandes och fulla.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0