rudegirl -

Come run away with me to hell

Hej blogg.
 
Ligger hemma i min säng och mår som jag förtjänar. Jag och Anna funderade på att dra ut igår men blev lite smått opeppa och tänkte bara vara hemma istället. Tänkte att det är väl ändå ingen ute på en tisdag. Men jo fan, sen smsade mackan mig och sa att dom hade tänkt dra ut. Så vi tänkte varför inte! :) Så vi drog dit på lite förfest, sen blev det rådis, sen pitchers och sen tillbaka till mackan på efterfest. Hade asrolit och blev jättefull! Så kan det gå. Anna betalade en taxi hem åt mig och hon sov hos sin pappa istället. Vaknade för en timme sen ungefär. Har lyckas få i mig lite snabbnudlar och te och ska väl försöka ta mig en dusch också innan jag tänker starta den här dagen. Om jag nu ens orkar göra nått vettigare än att ligga kvar här..
 
 
Kan ni gissa förresten hur mycket min hästsvans väger?... 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0