rudegirl -

I was born into this

Hej blogg.
 
Sorry för kass update. Men det har verkligen varit fullt upp med flytten och har dessutom varit hos hästen varje dag sen i torsdags. Det blir lite mycket med flytt och häst samtidigt!
 
Men nu ligger jag i allafall här hemma i nya lägenheten! Inväntar min roomie Anna som kommer hem runt 12. Inatt blir andra natten vi sover här. Vi har inget internet än så jag surfar via min telefon så länge. Funkar rätt så bra det också faktiskt! kanske inte ens behöver köpa nått dyrt onödigt internet? 
 
Det är väldigt rörigt här hemma nu och väldigt mycket som ska packas upp och styras iordning. Det är så mycket så man vet liksom inte riktigt vart man ska börja. Imorgon är jag ledig från stallet så då ska jag verkligen försöka ta tag i allt och i alla fall packa upp dom flesta lådorna jag har. Kommer ta väldigt lång tid och vara väldigt jobbigt!
 
 
Och visst ja! Jag har ju varit nere på västkusten/göteborg/uddevalla eller ah vartfan jag nu var. Det var jättemysigt och jätteroligt och väldigt behövligt! Var ju där med Sebastian. Träffade massor av hans vänner osv. Har umgåtts med sjukt trevliga människor som verkligen har fått mig att fundera på vafan jag gör kvar i denna skitstad? Seriously jag vill inte vara otrevlig men kvaliten på 90 av folket jag rör mig runt här uppe är ju kass alltså. Otrevliga människor vars respekt man måste förtjäna. Nej, fuck you! :) När jag är klar med gymnasiet då jävlar i helvete försvinner jag härifrån fort som satan. 
Vi har i alla fall haft det väldigt mysigt, väldigt party, väldigt lugnt och skönt. Önskar att jag hade kunnat stanna längre, men ah, hästen nivet. 
 
9gag tar mig igenom mina dagar tills dess<3 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: michällä

BLOGGA SARA :) vill se huruuu bor å!

2013-07-17 @ 11:40:24
URL: http://storstarksnygg.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0