rudegirl -

You wear your ruins well

Hej blogg.
 
Har mest dom senaste dagarna varit ute på roliga pitchers/rådis-äventyr. Med Anna och sen även med flera som man hittat på vägen. På måndag så åker jag iväg till västkusten hem till Sebastian och stannar där en vecka och kommer hem lagomt tills det är dags att åka iväg på Getaway :) Så det kommer vara fullt upp.
Idag har jag mest sprungit omkring i lägenheten och städat osv. Det är svårt att komma i ordning med allt. Om nån vecka så kommer dom och renoverar här i lägenheten så många ytor får vi liksom inte ens röra än, för vi måste ändå plocka bort allt när dom kommer. Det suger ju lite. Men när det är klart så kan man äntligen boa till det lite.
 
Imorgon åker jag, Gunilla och Maddi upp till rättvik och ska titta på en snygg hingst som Gunilla eventuellt ska betäcka Scarlett med :) Kommer bli hur kul som helst. Vi ska väl stanna och bada lite på vägen osv och ha en mysdag. Så upp tidigt imorgon, blir inge rajraj ikväll! Har nog fått för mycket rajraj på senaste tiden ändå... Men bli nog rajraj på västkusten också haha. 
Men jag tycker det är mycket trevligt att det faktiskt händer nånting i mitt liv nu. Har stått stilla så jävla länge och inte hänt nånting på så jävla länge. Nu händer det äntligen saker! Så jag njuter av livet just nu och försöker att inte tänka på framtiden :) 
 
Nu ska jag mata min lilla mask och sen städa lite till
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0