rudegirl -

All that I can't ignore alone at night

Hej blogg.
 
Gick på falukalaset lördagen också. Hängde först på pitchers med Maja och Kitte och shotta jäger och drack cider.  Sen gick vi därifrån ett tag och bara gick runt. Sen gick jag och mötte Michelle och satt med henne ett tag, sen skulle jag egentligen möta Anna på Hellmers men gick dit, var sån jävla kö utanför och så jävla mycket folk där uppe att vakterna inte ens släppte in nå fler. Så satt där utanför med asdåligt batteri på mobilen och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Ringde Anna och hon sa till mig att ringa Sebastian, för han hade försökt nå mig, så då ringde jag han och det blev min räddning! 
Dom hade lyckats fixa gästpass till mig på Kåren så det var på Kåren jag hamnade till sist! Va första gången jag var där och sista också antagligen. Det var supertrevligt där! Billig öl/cider och schysst folk + att jag var där med bra vänner så det var en lyckad kväll! 
 
Idag i alla fall så är det stalldag för mig, så om några timmar ska jag åka dit och tills dess ska jag börja packa ner min bokhylla med mera i flyttlådor. Lika bra att börja! Så är det bara att flytta in alla grejer på en gång sen när vi fått nycklarna. 
Först flyttade jag och Sonny till Svärdsjö, sen flyttade vi från Svärdsjö hem till min mamma, sen flyttade vi iväg till bojsen, sen gjorde vi slut och jag flyttade hem. Och all denna flytt på väldigt kort tid! Jag känner mig som ett flyttpro nu alltså. Gjort det så jävla mycket liksom haha... däremot har jag tröttnat en aning! tungt å bära osv. Så nu hoppas jag att det blir den sista flytten på riktigt länge!
 
Jag, Maja och Kitte i lördags

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0