rudegirl -

Myndigheter

Hej blogg. 
 
Här hemma händer ingenting just. Jag flyttpackar och städar för fullt och försöker organisera denna flytt. Har krånglat som fan med försäkringskassan om mitt bostadstillägg. Eftersom att jag har aktivitetsstöd från försäkringskassan så är jag berättigad till bostadstillägg. Alltså, jag har rätt till det. Så nu för 2 månader sen så sökte jag om bostadstillägg osv. Såfort vi fick lägenheten. Och på nått jävla vis så lyckas dom misstolka det till att jag och Anna inte delar lägenhet, utan är ett lesbiskt par! Och är man ett par och delar lägenhet så bedömmer dom hur mycket pengar man får på bådas löner. Alltså skickade dom papper hem till mig och ville ha in massa deklarationer och skit från Anna så att dom kunde se hur mycket hon tjänade. Som tur va så fattade jag och mamma att det var för att dom trodde att vi var ett par. Så vi skickade inte in något utan fick lov att ringa och säga till dom att vi INTE var ett par... 
Man får nämligen mycket mindre i bostadstillägg i fall att dom räknar på två löner. Och Anna tjänar helluva mycket mer än vad jag gör så hade inte fått ett enda öre i så fall hhahah. 
Men ah, det löste sig till slut. Så nu är det bara att vänta på besked hur mycket jag kommer få! Förhoppningsvis asmycket mihi 
 
Tänk att det alltid ska krångla med myndigheter? 
 
Men jaja!
Ska strax åka iväg till stallet och det är väl det enda som händer idag. Fast det är ju fredag! Kanske man skulle ta och hitta på något? Jävla synd att dom har 20 på alla krogar utom etage.. och vem fan vill gå där? bläh. 
 
Räknar dagarna tills Göteborg!
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0