rudegirl -

Pray your life was just a dream

Hej blogg.
 
Så länge Marilyn Manson är vid liv kommer jag aldrig någonsin kunna uppskatta någon annan kille, jag lovar.
Han är faktiskt den enda killen på denna jord jag sett hittills med det absolut mest perfekta utseendet. 
Mena, han har perfekt hår, perfekt ansikte, perfekt smink, perfekta kläder, perfekt assexig röst, perfekt personlighet, är skitsmart. 
Han är helt enkelt sjukt medveten om hur det ska se ut.
Finns det nån annan på denna jord som prickar in allt det där perfekt? 
Nej.
Så att, jag tänker sitter här och vara bitter över att han är 1. för gammal. 2. inte min pojkvän. 
 
Kom att tänka på det nu lite spontant. 
Kom igen killar skärp er.
 
Vad kommer hända när han dött? 
Då kommer ingen någonsin kunna hålla hans standard. Någonsin. Fett jobbig tanke. Alla genier dör. Och det kommer då inga nya.
 
Jag är bitter på allt det. 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0