rudegirl -

Silk, silver and stone

Hej blogg.
 
Sitter och kammar ut lite dreads och ska göra lugg! Kände att jag ville ha lite förändring. Det gör ont och är asjobbigt. Men jag har bara en eller två kvar nu! Kommer nog bli asbra.
Imorgon fyller farmor 90 år så ska åka till henne och hälsa på på förmiddagen. Sen på eftermiddagen så åker jag till stallet. Skulle varit ledig idag men fick lov att åka dit ändå (stressssss).
 
MEN! Nästa vecka på typ onsdag åker jag ner till Göteborg! Ska vara där över midsommarhelgen osv med Sebastian. Kommer bli askul tror jag! Om inte annat skönt att komma ifrån vardagen lite. Så jag räknar dagarna tills dess och försöker stå ut med denna stressiga, pressade, äckliga vardagen jag har så länge.
Kan inte ens minnas sist jag var utanför Dalarna.
 
Fett sommriga på falukalaset
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0